➡ EMPUJU: L’Excm. Ajuntament de La Torre de les Maçanes rebrà 17.839,44 €, per a la contractació a jornada completa per un període de 12 mesos, d’aturats joves menors de 30 anys. Pròximament l’Ajuntament sol·licitarà a LABORA el perfil d’1 auxiliar administratiu/va
—–
➡EMPUJU: El Excmo. Ayuntamiento de Torremanzanas recibirá 17.839,44 €, para la contratación a jornada completa por un periodo de 12 meses, de desempleados jóvenes menores de 30 años. Próximamente el Ayuntamiento solicitará a LABORA el perfil de 1 auxiliar administrativo/ a
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Galetes estrictament necessàries
Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.
Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.
Galetes de tercers
Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.
El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.
Activeu primer les galetes estrictament necessàries perquè puguem desar les preferències!
Galetes addicionals
Aquest web utilitza les següents galetes addicionals:
(Indica aquí les galetes que esteu utilitzant a la web.)
Activeu primer les galetes estrictament necessàries perquè puguem desar les preferències!